czwartek, 30 czerwca 2011

Moja nowa przyjaciółka......

Jak tylko pojawiła się w moim życiu wiedziałam,
 że to ta jedna jedyna na zawsze... 
Pomimo swoich dosyć dużych kształtów 

jest dosyć zgrabna i ma bardzo bogate wnętrze... 
Potrafi dopasować się w zasadzie do każdego swoim charakterem... 
jest ciemniej karnacji...mulatka.. 

Nie powiem, początek znajomości był dość kosztowny ale opłaciło się.....
Najlepsze jest to, że sypiam z nią a jeszcze lepsze jest to,
 że mój mąż nie ma nic przeciwko temubig_grinbig_grinbig_grin
W zasadzie to jest nawet trochę zadowolony z tej znajomościbig_grinbig_grinbig_grin
oto ona....na imię ma.. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Szafa......


.piękna, nieprawdaż??? 
tongue_outtongue_outtongue_out 
no może zrobię wyjątek i w niedługim czasie znajdę sobie jeszcze jedną, 
żeby tej nie było smutno. 
chciałam tylko nadmienić, że projekt jest mój w 100%
A wykonał ją p. Łukasz....to był jego debiut...chyba udany.....:) 
Jej wymiary 350X250X60 
Kolejny projekt, również mój,
 wisi już gotowy i czeka na odpowiednią chwilę... 
nabiera mocy... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz